Kwaliteit

Een warme sfeer en een eigen regie staan bij ons hoog in het vaandel en natuurlijk willen we kwaliteit leveren. Het kwaliteitsverslag 2018 vindt u via onderstaande link.

Veel zorginstellingen hebben een HKZ-keurmerk. Wij hebben gekozen voor een ander kwaliteitskeurmerk. Vanaf 2019 werken we met Kwaliteit@. Dit is een nieuw ontwikkeld kwaliteitssysteem door zorgondernemers in samenwerking met o.a. IGJ. Zie: 
http://www.welzijnindezorg.nl

Door te werken met Kwaliteit@ beloven we onderstaande 10 klantbeloften aan de bewoners en naasten:

       1.      Hier voel ik mij thuis
       2.      Mijn naasten voelen zich hier welkom en thuis
       3.      Ik hoor erbij en heb zinvolle bezigheden
       4.      Ik krijg passende zorg en ondersteuning
       5.      Ik eet en drink naar wens
       6.      Hier doe ik ertoe en mag ik mezelf zijn
       7.      Ik maak persoonlijke afspraken over mijn welzijn
       8.      Ik heb medewerkers om mij heen die ik ken en vertrouw
       9.      De medewerkers nemen verantwoordelijkheid voor mij
      10.     De medewerkers zijn professioneel en werken met plezier
 
In november 2019 is er een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de vertegenwoordigers van de bewoners met een gemiddelde waardering van een 9 en een NPS-score van 81,8. Wij zijn heel blij met dit resultaat. 


 

         

Powered by webXpress